31 października 2012

Hex! Hex! Czyli wpływ Halloween na stan paznokci

Dziś Halloween i chociaż jestem przeciwniczką bezmyślnego zaszczepiania na polski grunt świąt z innego kręgu kulturowego, nawet ja dałam się poddać urokowi "strasznych" dyni, wiedźm i innych Strachów na Lachów. Stwierdziłam, że mam ochotę na mroczne paznokcie. Uśmiechnęłam się pod nosem kiedy zobaczyłam, że lakier nazywa się Hex! Hex! (niem. Czaruj! Czaruj!) marki Essence. Kupiłam go w zeszłym roku, jako lakier magnetyczny, jednakże tylko dwa razy moje paznokcie zdobiły magnetyczne paski. Zbyt długo trwało malowanie, trzymanie magnesu, a i efekt był taki sobie. Doceniłam jednak jego barwę, stalowo- szara z mieniącymi się drobinkami.

Lakier jest dość gęsty, ale doskonale rozprowadza się go na paznokciach. Do całkowitego krycia koniecznie trzeba nałożyć dwie warstwy. Pędzelek jak na Essence jest dość wąski, ale długi. Barwi lekko płytkę paznokcia, drobinki nie powodują problemów ze zmyciem koloru.


Lubię takie paznokcie, mroczne, ale eleganckie. Wyjątkowo dobrze oddają również mój tego tygodniowy wisielczy nastrój. Jedyne co mi przeszkadzało to, mimo drobinek matowe wykończenie. Ja nałożyłam dodatkowo warstwę nabłyszczacza od P2. Utrzymuje się ok. 5 dni.


A Wy co sądzicie o Halloween i innych tego typu świętach? Uważacie, że powinniśmy zaszczepiać w naszej kulturze nowe święta zwyczajowe? A może powinno się odkurzyć np. Dziady?

EDIT: Dziewczyny, będę teraz przez 2 dni w Berlinie, jeśli miałybyście jakieś życzenia co do dm, dajcie znak, mogę kupić a w poniedziałek już wysłać do Was. Jakby co, piszcie maila!

39 komentarzy:

  1. Jak dla mnie Halloween to żadne święto, ale jeśli ktoś ma ochotę się przebrać i iść na imprezę - czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wyznajemy wspólnie zasadę: każdy powód do imprezy jest dobry :)

      Usuń
    2. Szkoda tylko, że ja dzisiaj nie idę na żadne party :( Ale myślę, że Berlin mi to wynagrodzi :D

      Usuń
  2. Ja bym się chętnie wybrała na imprezę, ale tym roku nie mam gdzie :D

    Po pierwsze kochana, zdolności fryzjerskich to ja nie mam żadnych :D te warkocze to są wyuczone metodą prób i błędów, a prób było mniej więcej milion :D

    Po drugie, wiesz co? faktycznie ciągle wstaję troszkę wcześniej. Robię ten mój minimalistyczny makijaż i coś z włosami. Cieszę się, bo z reguły wychodziłam z domu jak zombie. teraz trochę się maskuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej gratuluję samozaparcia! Udowodniłaś, że można w ciągu tygodnia zaszczepić w sobie nawyk. To chyba tak jak ze sportem, w tym tyg. nie byłam na ani jednych zajęciach i czuję, że mi czegoś brakuje...
      Ten warkocz jest naprawdę cudny! Może jak już dziś zacznę trenować w marcu uda mi się go samej zrobić ;)

      Usuń
  3. mam identyczny i bardzo go lubię jako 'zwykły' lakier, bo magnetycznych pasków nie udało mi się zrobić ani razu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziady całkiem ciekawe mogłyby wyjść...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się:) Ja wieczorkiem maluję na ... no właśnie nie wiem jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A co ciekawego w Berlinie sprzedają z kosmetyków? Hm...może bym się na coś zdecydowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dm jest na kazdym rogu ;) np. lakiery P2, kosmetyki alvera, Balea... A co Cie interesuje?

      Usuń
    2. np. Alverde, Olejek do włosów suchych i łamliwych

      Usuń
  7. ja kiedyś dostałam srebrny lakier z essence i nigdy nie pomalowałam nim paznokci ;p. a co do halloween to nie bawią mnie "święta", które w Polsce nie istnieją.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie szczególnie przepadam za tym świętem, aczkolwiek nie przeszkadza mi. Na razie jednak go nie obchodzę, ale kto wie co będzie w przyszłości ;) co do lakieru magnetycznego, mam swój z GR i efekt bardzo mi się podoba aczkolwiek aplikacja jest faktycznie utrudniona i przeciąga się w czasie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie meczy siedzenie i trzymanie tego magnesu, jest wyjatkowo dlugotrwale, efekt ie wydaje mi sie warty straconego czasu :)

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o kometyki Essence to trzeba trafić dobry :)
    Może się skuszę ? :D
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście Halloween nie obchodzę, ale jest mi to obojętne ;)

    Chciałam kilka razy kupić lakier magnetyczny ale zawsze rezygnowałam uznając, że mam do niego za mało cierpliwości (kiedyś malowałam nim koleżance ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zdecydowanie rozrywka dla cierpliwych lub zdeterminowanych :)

      Usuń
  11. Ciekawa jestem, co dobrego dla siebie przywieziesz z niemieckich drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie nic, ale nic to bo niedługo znowu tam jadę :P

      Usuń
  12. Ciekawy kolor. Stawiałabym na przywrócenie dziadów, ale halloween też jest ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor i ta nazwa. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie zostałaś nominowana ! Zapraszam na :http://glammadame1990.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier bardzo w moim guście, mam prawie że identyczny, ale z innej firmy.

    A Halloween? Zaczynam się pozytywnie nastrajać po ostatniej imprezie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie się chowa nasza Frau? Czemu nic nowego nie ma? :( Czekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś otagowana :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muffinko gdzieś Ty, tęsknię :*

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi sie ten kolorek:))) taki troche mroczny ale jednak elegancki:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana gdzie Ty się podziewasz:*

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana zniknęłaś już na dobre ? :(

    OdpowiedzUsuń
  22. some truly interesting info , well written and loosely user friendly .
    jeux de cuisines

    OdpowiedzUsuń
  23. Kami menyediakan ubat untuk rawatan berbagai macam masalah kesihatan, dengan menggunakan ubat yang sudah disediakan dengan gandum boleh menyembuhkan penyakit sepenuhnya.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Komentuj. Nie obrażaj.

Dziękuję!