24 sierpnia 2012

IsaDora Sun protecting set




Udało mi się zdobyć prawdziwą gratkę! Za śmieszną cenę 39 zł zakupiłam 3 (słownie TRZY!!!) produkty, ale od początku. Przez całkowity przypadek byłam z mamą w małej drogerii niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Mamusia szukała lakieru do paznokci, a ja lustrowałam półki. Nagle mój wzrok przykuła mała, przezroczysta kosmetyczka z napisem IsaDora zawierająca: błyszczyk, puder oraz pomadkę. Naklejona kartka z informacją o promocji wskazywała cenę 39 zł. Upewniłam się u sprzedawczyni czy jest to kwota za jeden produkt czy całość, bo nie chciało mi się wierzyć, że trafiła mi się taka gratka, pojedynczo kupowane kosmetyki kosztowałyby mnie ponad 150 zł! Opakowania są słonecznie pomarańczowe ze złotymi napisami, a plastikowa kosmetyczka sprawi, że nie będę całej wieczności szukać pomadki, pudru czy błyszczyka w przepastnej torbie ;-)





Nie jestem fanką błyszczyków, zawsze miałam problemy z ich nakładaniem. Irytuje mnie również ich nietrwałość, dlatego oddam go mamie :-) Wiem, że jestem w mniejszości, ale cóż wolę pomadki :-) IsaDora oferuje ciekawy, wyrazisty kolor, który wbrew pozorom nie jest bardzo mocny. Nawilża usta i chroni je przed promieniami słonecznymi filtrem 8. Nie jest to dużo, ale rzadko można spotkać jakikolwiek błyszczyk z jakąkolwiek ochroną  przeciwko działaniu promieni słonecznych. Ten w zestawie to nr 29 Amaryllis, w mojej drogerii był tylko dwa kolory do wyboru. 


Pomadka ma fajny różowy (nawet powiedziałabym, że zbliżony do fuksji) kolor (04 bright pink). Filtr to SPF 12, więc całkiem sporo jak na pomadkę. W zależności od nałożenia może być bardzo delikatna jak i transparentna. Ma przyjemny zapach i fakturę. Co dla mnie jest bardzo ważne nie wysusza ust i nie jest od razu "zjadana". Prawdziwa rewelacja! Do tej pory nie byłam przekonana do pomadek IsaDora, wolałam ich kredki.


A teraz mój nr 1! Compact Powder! SPF 8 w kolorze 46 Olive Beige. Ślicznie sprasowany, pachnący o idealnej konsystencji. Nakłada się go na twarz w niewielkiej ilości. Dzięki zawartym drobinkom wspaniale rozświetla. Na całe szczęście dla mnie- matuje. 
Reasumując za 39 zł mamy naprawdę dobrej jakości ze Szwecji:

  • pomadkę ochronna do ust SPF 12 (4,5g)
  • błyszczyk ochronny SPF8 (6ml)
  • puder brązujący do twarzy (11g)

A Wy jakie ostatnio spotkałyście promocje?


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Komentuj. Nie obrażaj.

Dziękuję!