25 sierpnia 2012

Eyeliner Sephora


Moja przygoda z eyelinerem zaczęła się dość niedawno, bo ok 2 miesięcy temu. Podchodziłam do tego produktu baaaardzo długo. Nie potrafiłam zrobić prostej kreski, ale ponieważ w Sephorze była akurat promocja i kupiłam go za 15 zł, stwierdziłam, że niewiele stracę. Zakup okazał się strzałem w dziesiątkę!




Sam eyeliner jest stworzony do precyzyjnej kreski, high precision, a wszystko to dzięki ultracienkiej szczoteczce. Wybrałam najbardziej uniwersalny kolor czarny.


Eyeliner jest płynny, ale wydaje mi się, że to tylko przemawia za jego kupnem, sama możesz regulować "moc" kreski. Teraz mam w planach zakup eyelinera w kolorze zielonym :-)  Poinformuję Was oczywiście o tym.

PS Ha! Dopiero teraz w takim powiększeniu widzę, że mam piegi na dłoniach (lub przebarwienia od słońca...).

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Komentuj. Nie obrażaj.

Dziękuję!