29 sierpnia 2012

Odżywka do paznokci Nail Tek II

Ech... I stało się nieuniknione. Moje paznokcie, które zawsze były powodem mojej dumy, zaczęły się rozdwajać i rozszczepiać na końcach. Wiem, sama sobie jestem winna, bo z rzadka nakładałam podkład pod lakier i generalnie nie dbałam o nie specjalnie. Sypię popiół na mą głowę, zakładam wór pokutny itd. Dość płakania, czas na działanie. Szperając na różnych stronach dot. pielęgnacji kosmetyków trafiałam najczęściej na pozytywną opinię dot. Nail Tek II Intensive Therapy.



Formuła II jest przeznaczona do paznokci cienkich, miękkich i rozdwajających. Wg producenta, odżywka wzmacnia, pogrubia płytkę paznokcia. Stosowanie jest bardzo łatwe i nie wymaga dużo czasu. Po prostu raz dziennie należy nałożyć jedną warstwę na poprzednią. Po ok. 5 aplikacjach należy usunąć zmywaczem odżywkę i rozpocząć zabawę od nowa. Czas stosowania 4- 6 tygodni (w zależności od tempa wzrostu paznokci). Mnie został jeszcze tydzień. Po niecałych 2 tygodniach zauważyłam zdecydowaną poprawę.


Można go znaleźć np. w Douglas'ie (ok. 40 zł), ale proponowałabym poszukać na allegro lub ebay :) Nie znam się niestety na związkach chemicznych, ale wnioskując z bardzo intensywnego zapachu, to czysta chemia, która działa :)

Skład: toulene, ethyl acetate, butyl acetate, nitrocellulose, tosylamide/formaldehyde resin, dibutyl phthalate, isopropyl alcohol, n-butyl alcohol, formaldehyde, camphor, benzophenone-1, hydolyzed wheat protein, calcium pantothenate, violet 2 CI 60725.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Komentuj. Nie obrażaj.

Dziękuję!