16 września 2012

So sweet Blog AWARD!! Juppi!

Jakież było moje zaskoczenie, kiedy dzisiaj zajżałam na swojego bloga chcąc wpisać kolejny post, a tutaj pojawia się informacja, że zostałam wyróżniona przez Min make-up table nagrodą So sweet Blog Award! Zaszczyt tym większy, że od niedawna Frau Muffin funkcjonuje w blogosferze i jeszcze spójrzcie na tego słodkiego Muffinka :)





Bardzo dziękuję! Postaram się zapracować na kolejne :) Jako, że otrzymując to wyróżnienie ma się również za zadanie nagrodzić nim 5, 10 lub 15 blogów. Wybór był naprawdę ciężki, bo staram się śledzić wpisy bardzo regularnie i każdy skomentować, ale zdecydowałam się odznaczyć 5 blogerek (pominęłam Min make-up table, bo chyba nie można otrzymać 2 wyróżnień):

Dziewczyny! Jesteście świetne i tak właściwie to każda z Was zasługuje na wyróżnienie, bo przecież dobrze wiem ile czasu trzeba poświęcic na rzetelne przygotowanie każdego posta! :) 

3 komentarze:

Komentuj. Nie obrażaj.

Dziękuję!